17 lutego 2013

pierwszy

No to zaczynamy. Wpis ten potraktujcie jako wstęp. Wstęp do bloga o pasji, która jest ze mną niezmiennie od nastu lat - o modelarstwie samochodowym. Świat małych samochodów i wyścigów, których tempo przerasta każdy sport motorowy w skali 1:1.


Znajdziecie tu wpisy o zawodach, nowościach w sprzęcie modelarskim, wspomnienia, przemyślenia i wiele innych, których jeszcze nie wymyśliłem. To co mogę obiecać to to, że postaram się, aby nie było nudno i przewidywalnie.

Stronę zakładam z kilku powodów. Nie zdradzę ich jednak. Mam nadzieję, że będziecie tu wracać i wyczytacie te motywy z kolejnych postów. Póki co podam pierwszy i najważniejszy - chęć dzielenia się genialnym hobby. Po wielu latach pomocy w organizacji zawodów, prowadzeniu Szkoły Rc i po części tworzeniu tego małego wyścigowego świata, mam straszny głód kontynuacji.

Jeżeli Was zainteresowałem, zostawcie komentarz i wróćcie po więcej. Jeżeli macie chwilę, to puśćcie link z adresem bloga do znajomego modelarza. Jeżeli chcielibyście przeczytać o czymś konkretnym, napiszcie. Fajnie będzie tworzyć tę stronę razem.

Z pozdrowieniami,
Patryk Pstryku Raczyński

4 komentarze:

  1. Zostawiam komentarz i jeszcze pewnie zagladne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki i życzę wytrwałości. Poczytam z przyjemnością. Mazur.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję znakomitego pomysłu! Modelarstwo, szczególnie samochodowe, to dla mnie znacznie więcej niż tylko hobby. To wielka pasja i namiętność, jednocześnie kawał fajnej historii mojego życia. Masz w mojej osobie wiernego czytelnika. Jeśli trzeba, służę wspomnieniami i zdjęciami z zawodów modelarskich.
    Jacek_Xray z Norwegii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem po prostu wzruszony - piekny pomysl, jestesmy z toba Pstryku!


    OdpowiedzUsuń